poniedziałek, 6 stycznia 2014

Recenzja Nivea Diamond Volume + Video :)

Cześć Moje Piękne!

Dzisiaj zapowiadana wcześniej recenzja szamponu oraz odżywki Nivea Diamond Volume.
Poużywałam sobie trochę tego dueciku i muszę przyznać, że sprawdził się O NIEBO lepiej niż jego poprzednicy. Nie obciążył włosów (szampon) odżywka była troszkę cięższa. No to po kolei:



Szampon:
Sam produkt jest produktem wydajnym. Niewielka ilość wystarcza na umycie moich dość pokaźnych włosów. Dobrze się pieni, spłukuje również bez problemu. Nie obciąża jak jego poprzednicy. Ma bardzo przyjemny, nienachalny zapach. Producent zapewnia lekką objętość, którą uzyskałam. Ocena 7/10.

Odżywka:
Z tym produktem miałam trochę mniej fascynujące przeżycia. Po pierwsze produkt ciężko wydobyć z opakowania- jest baaardzo gęsty, mocno musimy ścisnąć nasze opakowanie. Czuć go na włosach, choć nie ma problemu z jego spłukaniem. Po wysuszeniu również nie czuć "tłustego filmu" który występuje po spłukaniu produktu. Tak jak w przypadku szamponu, producent zapewnił nam miły zapach :) Ocena 6/10.

Podsumowując:
Jest to produkt na dobrą szkolną 4. Do codziennego użycia dla osób, które nie zwracają uwagi na skład, jak najbardziej będzie ok. Nie wiem jak zachowuje się na włosach krótszych oraz cieńszych- czy odżywka ich za bardzo nie obciąży. Macie może takie włosy i stosowałyście ten produkt? Jeśli tak koniecznie dajcie mi znać.
Ja jestem zadowolona z tego duety, jednak narazie nie zakupię nowych opakowań.

I teraz obiecywany od dawna powrót do filmików. Dla tych którzy chcą popatrzeć na mnie, pośmiać się lub cokolwiek innego co zajmie ich około 5 minut, to serdecznie zapraszam :*


Możecie mi też pomachać! :D
Buziaki :)


8 komentarzy:

  1. Jesteś walnięta! Uwielbiam cię haha

    OdpowiedzUsuń
  2. "pośmiać się lub cokolwiek innego" :) haha nie przesadzajmy ;)
    bardzo lubię szampony i odżywki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej się zawiodłam ale teraz ten duet nawet dał radę :) nie każdy lubi oglądać YT więc reakcje są różne :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten duecik :) Szampon jest super! Dobrze myje, nie obciąża i jestem ogólnie bardzo na tak, choć warto mieć coś jeszcze innego domycia na półce (delikatniejszego i mocniejszego). Ja co jakiś czas jednak muszę go zmienić.
    Odżywka też jest OK. Obecnie stosuję ją co mycie i już widzę, że silikon oblepia mi włosy i obciąża. Także też raczej warto ją stosować na zmianę z innymi odżywkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz.
zawszę odpisuje na niego pod nim, oraz odwiedzam komentującego.
zapraszam serdecznie do obserwowania!
nie spamuj, proszę :)